Apr 23, 2011

jamuan penghargaan gang wajadiri smk guar chempedak(23/4/2011).....

majlis hari ni sederhana saja.....cuma jemput ahli2 yg terlibat ngan wajadiri di melaka ari tu.....
seronok depa bila sebut makan Radix Fried Chiken....hehehe.....
aku pon tumpang hepi la....mcm biasa,sesi bergambar bermula.....


antara yg paling exited,kapten la......hehehe.....nakal2 pon dengaq cakap......baguih budaknye....


aku dan penyelia kelas dah makan dah masa beli RFC utk depa....makan kat restoran la.....


RADIX COLA.....aku suka minum....mai segelaih....hahahha...


amboi serius aih.....dok tggu masa nak makan.....hehehe.....

bacaan doa oleh adik mat dud(yg berkopiah putih tu) @ ikram....


bedai......hehehe..... 


syok tengok depa hepi.......


yg ni gang2 yg jd hero kat wajadiri ari tu.....bleh buat main plak ngan sos tu...
adeh....


bukan candid....ni gambar dirancang......


amir....selalu lambat mai.....jamban tempat kegemaran.....
latihan pon lambat....alasan "jamban"......


bunyi apa pon dak....kusyuk makan.....
time ni cikgu ya dah ke lain......aku la yg pantau budak2 ni.....walaupon takkan jd penyelia asrama depa dah.....


rupanya hari ni besday ikram.....hahaha...kena dajai la......


sesi wajib selepas makan.....shhhh......


perbincangan hangat tuk persediaan wajadiri tahun depan.....hehehe....


hehehe.....


selesai ja smua kami yg dari luar asrama balik la kerumah masing2.....
bebudak tu plak,sambung la study balik......
hepi aku hari ni......

No comments:

Post a Comment