Apr 7, 2011

gila......gila aku mcm ni......

on the first page of our story,smuanya mcm ok.......

tup2 storynye jd mcm tak besh.....
mcm2 aku dapat tau dalam masa tak sampai seminggu we start our relationship.......
mcm2.....
nak nangis aku dengar.....
aku sabar.....
tp ade benda yg mmg aku takleh nak terima kenyataanya......
aku ni yg ntah ke berapa jantan yg ada hubungan ngan dia dalam masa yg sama.....
perghhhh.....!!!!!!

mana tahan babe......
mcm2 cara aku cuba tenangkan perasaan......
merempit, wat benda2 yg bahaya.....
smua destructive pattern yg aku hadapi dari perhubungan kali ni adalah sgt merbahaya tuk kesihatan aku........

bila aku mintak cerai kasih,pujuk rayunya tak dapat aku tolak.....
aku semacam kena pukau....
damn!!!!!!

siang terkenang....
malam termimpi....
 bleh gila aku mcm ni.....
huhuhuhuhu.......

huhuhuhuhuhu.......

jauh sudut hati aku, aku  sayang dia walau aku benci dia.......

damn.......

No comments:

Post a Comment