Jan 28, 2011

lagi ke rumah tukang.....

pada 27 hb 1 aku,haji ci'un dan pak su ya sekali lg berkunjung ke rumah abg nizam tukang muda yg semakin naik namanya.....kami sebenarnya saja2 ja pi rumah dia....nak kacau dia...hehehhe....
tapi apa pun ada je barang baru yg terhidang untuk tatapan kami...
enjoy....
 kami di tempat besi buruk,nak cari besi yg terbaik tuk buat pedang.....tp jumpa yg second best....jadi la....


 pak su ya sedang memberi komentar....


 aku berkenan sungguh parang ni....bukan pe,kayu utk hulu dan sarung dia mmg cantik...garang nampaknya...


 aku tak ingat kayu apa ni....


 ni dia tempat ketuk2.....tempat exercise....


 suka betul ngan kucing....


 sibuk nampaknya nak siapkan tempahan yg nak diambil petang tu jugak....


 garang tak.....?


 lading tapak kuda yg dah siap berbaju baru.....


sudah je balik dari rumah tukang kami pon balik la rumah kami....tp rancangnya 29 hb ni nak ke sik plak utk tgk sebilah keris pekaka bangsa agung yg nak dimaharkan.....
kalau berkenan di hati aku amik.....
insyaallah tak ada apa2 aral gambar ke sik nnt akan aku publish.....

salam panglima.....

No comments:

Post a Comment