Jan 17, 2011

journey to kl 13.1.2011

tak banyak gambar yg aku amik.....
tp pengalaman ada pahit manisnya.....
hahahaha.....
mana yg pahit mana yg manis pun aku dah taktau nak beza,sebab MANIS belaka......

second day dah ni baru aku ingat nak amik gambar......juadah nasik ayam kedai PAH....sedap gak eh......
credit cik Karem bin Husin....

entah apa yg dibicarakan aku dah lupa.......

balik dari kedai PAH,aku tenampak kelibat satu binatang.....tupai pun dapat rezeki kat umah persatuan.....indahnya hidup berguru....

collection cenderamata dan cenderahati yg terdapat di umah persatuan melawati......

tolong tafsirkannya wahai guru.......

setiap kali aku berada di umah persatuan,sudut ni yg slalu aku tenung lama2.......ghalit dan asyik.....

teringat cerita guru ku ttg sendal pintu umah pak haji Zain.....

hehehehe....tak sempat nak cover perut.......

ni yg kita panggil sahabat.....susah senang bersama.....cukup tak berkira.....

seorang awek cun yg telah mencuri pandangan ku sewaktu makan nasik arab kat s.alam sebelum naik bus balik kampung halaman.....ahaks...kantoi aku snap gambar dia.....


sikit sebanyak ada yg aku belajar dari kembara aku ke kl ari tu.....ada yg bleh di kongsi dan ada yg akan aku pendam sampai mati......
apa pun aku hepi......
senyum akan sentiasa terukir........

:)

No comments:

Post a Comment