Feb 15, 2011

baru-baru ni.....





dah dekat 3 minggu aku tak menulis.....
bukan sebab takdak bendan nak crita....
banyak ja nak diceritakan....
cuma hati ni tak tergerak nak menulis.....
mmg kat umah line internet takdak.....
tp kalau nak menulis ade je jalannya....
hehehe....

selama aku tak bukak internet ni,mcm2 la yg aku buat dan mcm2 jugak la yg terjadi....
ahahaha......
yg suka....
yg duka....
yg thrill.....
yg annoying.....
dan yg paling beshnye, ade je projek baru yg dalam proses....
ahaks......

tak lama lg, kalau aku tak tukar tempat keje, aku brenti keje la maknenye.....
sambung belajar......
nak sangat sambung......
bleh cari jodoh skali....
hahahaha....

pe pun aku tetap senyum slalu.....
(walau dalam masa 3 minggu ni 2 kali aku demam teruk.....)

wassalam......

No comments:

Post a Comment