May 30, 2011

panaih punya pasal.....tupah destinasi (30/5/2011)......

matahari di kedah seperti ini dalam 2 minggu kebelaangan ni....
duk umah pon mcm duk sauna....panaih betoi....
jd aku wat keputusan tuk pi tupah....
mandi-manda....pastu pekena mee abu....
bahagia betoi emarin 
dah sampai tupah au mandi manda ngan 2 orang budak lelaki....
budak skolah lg kot....sorang dari perak,sepupu dia org pengkalan bujang....
au pon pa lg susun2 batu....depa interested....
jd aku ajaq la....ni hasil yg depa buat....menjadi....



hehehe....

ni dia budak yg susun batu tu.....gambaq set je aku amik...sbb kamera full....
pas mandi budak2 ni tunju kat aku satu lg port kat tupah yg syok....aku tgk mmg sempoi....aku pon taktau sblom ni...tp lain kali la pi mandi situ plak....

byak lg gambaq yg au tak buh lg....
gambaq pi mandi kolam ayaq panaih pon tak buh lg....
tp nnt la ye....

senyum untuk semua....

No comments:

Post a Comment