May 7, 2011

air terjun tupah 27/4 dan 6/5 2011


lagi2 gambaq mandi kat tupah....lagi2 gambaq mandi ayaq terjun....lagi2 gamabq susun batu
tapi tu yg syok pon....
hahahahha.....
enjoy.....

ni pada 27/4 aku ngan aji ja yg pi mandi time tu.....time tu ada org kat port yg kami suka mandi tu....jd susun batu dlu la.....




obeliks aji ari tu lain mcm ja manpaknya....abg yg kat belakang tu pon nak jugak susun batu.....
pastu dia kan....hahahaha.....takmau citer la....



ni yg breder tu buat....hahaha....ok la for beginner....


dah nak balik dah time ni....dah naik ke tanah dah....time tu la aji nak pi bertapa.....


beriktunya pada 6/5.....

pi umah abg nizam dlu....settle aku punya pedang......


proses ketuk mengetuk.....aku yg ketuk2 dlu....pastu abg nizam mcm tak yakin ja ngan aku...dia plak la yg ketuk.....aku amik gambaq la....

kali ni ada peserta yg tak berapa baru.....cuma baru dalam menyertai acara mandi manda ja....


amboi3.....


ustad amar pon bertukang ari tu....

simpan kat abg nizam dlu sblom buat keputusan nak jual ke tak.....


siap sudah hak pedang aku.....

tak pernah ada lg gambaq aku ngan pekaka aku....ari tu baru depa suruh amik....

pkul 1 tghari,minum dlu.....hahahaha......sempat lg.....hahahaha.....

master piece aku ari tu.....besaq gila...jenuh3.....





budak misteri....ada lg....dia nak main bola ngan kami sebenaqnya....tp dia malu.....cian dia....



tak sudah lg.....?

aku suka main adik ni ari tu,lg suka main ngan kakak2 dia....hehehe..... main bola.....takdan nak amik gambaq kakak2 dia.....






sudah tu setakat ni....pe pon ari tu mmg syok....main bola sampai aku telih nak mampoih....
terima kasih la kakak2 yg bawak bola ari tu....
aku mulanya dok melawak ngan main2 adik2 dia....
biasa la aku suka budak2.....
alih2 kakak2 pon join....
pa pon besh....
akak yg baju biru ari tu tolong add saya kat facebook ye....
hehehe....

adios....
jaaa mata ne....

No comments:

Post a Comment